ментори

Ивел Жан Григорова

София

Разкажи ни за себе си.

Франко-българка съм, маркетолог с опит в развитието на бранд имидж на интернационално ниво, специалност комуникации.

Бивша волейболистка съм и благодарение на спортната дисциплина завърших три магистратури – „Управление на интернационални проекти“ в Сорбоната, „Управление на медии“ в Дофин и практическа програма по журналистика във ВУЗФ. Те ми отвориха вратите на TF1, Paris Fashion Week, FIFA World Cup Brazil и впоследствие помогнаха за кариерното ми израстване до позицията Head of Marketing на Tumi, Vindome и TexCycle.

Отскоро съм в страната и работя като консултант. Изградих студиото на група „Молец“ и лансирах бранда за устойчива мода textales. Създател съм на крафт шоколадите “From Bulgaria With” и движа колаборациите на артиста @ivanPif.

Кое е най-голямото ти вдъхновение в бизнес начинанията ти до момента?

Вдъхновявам се от възможността да преплитам хуманитарни каузи, изкуство и бизнес цели в дългосрочните маркетинг планове. Вълнува ме, когато бариерите падат, различните светове започват да комуникират и хората или организациите откриват общи интереси.

Един от най-силните ми проекти беше сблъсъкът на интернационални лайфстайл инфлуенсъри с бедността и, буквално, жаждата в Непал, Южна Африка и Зимбабве в контекста на серия хуманитарни мисии. Невероятно е да наблюдаваш от първо лице моменталната промяна в участниците – преосмислянето на ценностите, пробуждащата се емпатия и нарастващото желание за помощ. Вдъхновяващо е, когато социалните медии стават инструмент за добро, а още по-вдъхновяващо е, когато бизнесът осъзнае своето призвание като социално отговорна единица.

Какво е необходимо за успешното реализиране на добрите бизнес идеи?

В личен план – доза инат. В социален – среда от будни хора.
Не винаги е нужен цял екип, за да се реализира една идея; понякога един човек е достатъчен. Но дори най-блестящите умове се нуждаят от дискусия и обратна връзка по пътя към успеха. Силата да преодолееш „страха от присмиването“ и „страха от откраднатата идея“ може само да те тласне напред.

Кое е най-важното умение, което искаш да предадеш на Тийноваторите?

Комбинативна мисъл.

Кое умение ти се иска да се преподаваше в училище, когато беше ученичка?

„Финансова грамотност“ и основи за емоционална зрялост чрез „Практическа Психология“.

Защо избра да си ментор в Тийноватор 7?

Защото обичам да работя с млади хора и имам дарбата да правя силни екипи.

станете ментор

Менторите в Tийноватор са предприемачи и стартъп лидери с начинания в различни бизнес сфери. Задачата им е да вдъхновяват учениците чрез личен пример и да споделят професионален опит, с който екипите да стартират бизнес. Срещите между учениците и менторите се провеждат веднъж седмично в онлайн среда или на живо. Един Тийноватор стартъп клуб се състои от двама ментори и 10 ученици. Програмата предоставя разработена учебна програма, базирана на практически упражнения и примери от бизнеса.

стани тийноватор

 

Здравей! Тийноватор 7 започва в средата на октомври 2024 година. За да се включиш, трябва само да попълниш формата. Участието е напълно безплатно. Молим те да имаш предвид, че за да участваш, трябва да си в 10. или в 11. клас през учебната година 2024-2025. Ще получиш мейл с инструкции. Записвай се смело!
 
* Viber е основният канал за комуникация в Тийноватор. Важно е да го имаш инсталиран на телефона си.
Молим те да посочиш активен имейл адрес, който проверяваш често и чрез който можем да комуникираме с теб.
* Провери дали си попълнил/а всички данни коректно, преди да завършиш формата за записване в Тийноватор 6.

станете училище-партньор