19.10.2024 – 31.05.2025














последни събития
6 февруари 2025
Уикенд на идеите | януари 2025, ден 2

Уикенд на идеите | януари 2025, ден 1

новини

Уикенд на идеите 2025: 600 Тийноватори, 2 дни, 96 презентации и вълшебството на екипния дух

Тийноватор 7 стартира с над 900 ученици от 35 града и 110 ментори
25 октомври 2024

Често задавани въпроси за Тийноватор
18 октомври 2024
истории

Красимир Ставрев от PUNKT: Новата визуална идентичност събира историята и бъдещето на Тийноватор
17 февруари 2025

Петя Динолова от Re:benefit: С подкрепата към Тийноватор даваме шанс за развитие на бъдещите предприемачи

Пет нови и много търсени професии в енергийния сектор
18 декември 2024
медиите за нас











участниците за нас
Ако Уикендът на идеите не ни направи екип, няма какво да ни направи.
В училище ни учат на дисциплина. Но в Тийноватор имаме възможност да имплементираме тези знания в идеите ни. В програмата също се учим на дисциплина, покрай срещите и задачите ни. Но няма противоречие с училището. Напротив, те се допълват.
За мен Тийноватор си остава приключение, което ще помня дълго. Научи ме на много, даде ми възможност да опозная едно поколение, което е доста далеч от мен. Помогна ми да развия лидерските си умения и работата в екип. Среща ме с невероятни хора и ме обогати.
Мисля, че беше много сплотяващ процесът на работа заедно и синхронизацията. Почувствах се много ползотворно, макар че не знам дали съм дала всичко от себе си тогава, както каза Божидар. Тепърва предстои да разбера още какво мога да дам. Но тогава се почувствах като “ние сме екип”, а не като “ние трябва да бъдем екип”.
Ние, като ментори, колкото и да ни се иска да дадем максимална свобода на мечтите и идеите на учениците (което е ключово в такава програма), понякога трябва и да ги връщаме към реалността такава, каквато е. Така се научават, че етапът на мечтите и плановете не е достатъчен сам по себе си, а трябва да бъде последван от реални стъпки, дори и да са дребни.
В училище има безопасна среда до втори-трети клас, след което почти всяка грешка започва да се наказва. Така хората губят креативността си – за да я имат, трябва да бъдат готови да бъркат.