Христо Андреев
София
Представи се в 5 изречения
Казвам се Христо и в последните 6 години се занимавам с развитието на дигитални бизнеси. Всичко започна с няколко старт-ъпа, а в последните години помагам на финансови компании да продават по-успешно продуктите си. Извън професионалния свят, определям себе си като човек, търсещ приключението, вечно пътуващ с неизчерпаемото желание да отрие какво ново се крие зад ъгъла.
В кои сфери на бизнеса имаш най-голям опит?
Най- много опит през последните години придобих в дигиталния маркетинг и бизнес развитието. Смятам, че в днешния свят ако един бизнес не умее да изгради стабилна връзка с потребителите, които са онлайн и не успее да предаде по разбираем и ефективен начин своята стойност и ценности, то този бизнес едва ли би бил успешен.
Коя е най-добрата ти бизнес идея до момента и как се появи?
Най-добрата бизнес идея, която съм имал беше за кратко срочно наемане на пространства, къде да се провеждат събития. Идеята беше да се насърчи краткосрочното наема на помещения, които не се използват. По този начин се създава още една възможност собствениците или управителите на тези имот да получават доход от краткосрочен наем. От друга страна идеята даваше възможност на по-голям избор при намиране на помещение, което да бъде подходящо за различен тип събития.
Кой или какво те вдъхновява за смелите бизнес начинания?
Вдъхновява ме възможността да покажеш най-доброто от себе си. Предприемачеството е предизвикателство, което ти помага да развиеш себе си и в същото време да дадеш добавена стойност за обществото. Комбинация, която винаги ме мотивира.
Какво е необходимо за успешното реализиране на добрите бизнес идеи?
За да е успешна една бизнес идея ти трябва търпение и постоянство. Пътят не е лесен и никога не е в една посока, криволичи, върви нагоре-надолу и винаги има трудности, които трябва да бъдат преодолени. Освен това, за да може една бизнес идея да е успешна, трябва да може да грешим и да се учим от грешките си. Защото нищо ново и прогресивно в нашия свят не се е случило без да бъдат правени грешки. Грешките показват, кои е правилният път, само трябва да искаме да видим какво ни показват.
Кое е най-важното умение, което искаш да предадеш на учениците в старт-ъп клубовете по предприемачество?
Ефективната комуникацията с потребителите е едно от най-съществените умения за един бизнес. Как да слушаме клиентите си и как да предадем правилно съобщение в правилния момент, на правилните хора, е разликата между успеха и провала.
Защо тази програма е важна?
Програмата иска да даде възможност на младите хора, да развият своите бизнес умения, да разберат какво е да си предприемач, който е решил да постигне целите си. Програмата е важна, защото насърчава младите хора да покажат на какво са способни. А съм сигурен, че ние сме способни на велики дела, само ни трябва малко подкрепа и насърчаване.